Podrška i održavanje

Naš tim, za podršku i održavanje, se sastoji od stručnjaka s izvrsnim vještinama rješavanja problema koje su garancija pouzdane, brze i efikasne usluge. Uz pomoć potpuno opremljenog odjela za servis i održavanje, naš tim je u stanju dijagnosticirati svaki kvar, bilo da je hardverske ili softverske prirode. Ako je potrebno, analiza, testiranje i provjera sustava se mogu obaviti i na terenu. Odjel za održavanje i servis uključuje pregled, testiranje, analiziranje, ugradnju, montažu, ožičavanje, konfiguraciju, softversku i hardversku instalaciju, modifikaciju, adaptaciju, pisane izvještaje, dizajniranje sustava i dokumentaciju. Povrh toga, članovi odjela za održavanje i servis aktivno sudjeluju u modifikaciji određenog proizvoda ili razvoju dodatnih dijelova, poboljšavajući originalne karakteristike proizvoda i povečavajući mogućnosti početnog proizvoda. Odjel za održavanje i servis Vam je na respolaganju od ponedjeljka do petka između 9:00 i 17:00 sati. Ukoliko imate bilo kakva pitanja u vezi naših usluga, budite slobodni obratiti nam se putem e-maila: servis@kapetanovic-sistemi.hr ili na broj telefona: +385 1 6040 544.

Jedan od najvažnijih faktora koji osiguravaju neprekidno odvijanje broadcast sustava je pouzdana i sigurna tehnička podrška. Naš tim za podršku omogućuje 24/7 uslugu uključujući preventivnu softversku i hardversku podršku i održavanje. Naše brzo vrijeme odaziva pomaže Vam spriječiti potencijalnu štetu i zastoje što Vaš sustav čini još efikasnijim i isplativijim. Odjel za tehničku podršku Vam je na raspolaganju od ponedjeljka do petka između 9:00 i 17:00 sati. Ukoliko imate bilo kakav tehnički problem budite slobodni obratiti nam se putem e-maila:  support@kapetanovic-sistemi.hr ili na broj telefona: +385 1 6040 544.

Komentari su zatvoreni